Technologie

Do odkrywania nowych technologii niezbędna jest rozbudowa Centrum Badań oraz tylen, który jest zużywany podczas prowadzenia badań.

energia.gif

Energia: Obszar badań zajmujący się badaniami nad pozyskiwaniem i przetwarzaniem energii. Badania w tej dziedzinie są niezbędne do zbudowania dział obronnych oraz do wzmocnienia siły ognia okrętów. Każdy poziom wzmacnia o 10 % sile ognia w porównaniu do wartości bazowej oraz podnosi prędkość okrętów. Poziom badań w tej dziedzinie podnosi też skuteczny zasięg skanu systemów obronnych.

pancerz.gif

Pancerz: Ten resort zajmuje się badaniem technologii ochronnych dla okrętów i systemów obrony planetarnej. Lepsze poznanie tej technologii pozwala zwiększyć ich żywotność o 10 % w porównaniu z wartością bazową.

tarcza.gif

Tarcza: Odkrycie technologii tarcz, pozwala na budowanie pól siłowych wokół obiektów kosmicznych. Im wyższy poziom poznania technologii tarcz, tym mniejsza część wrogiej energii dociera do celu. Badania w tej dziedzinie pozwalają na budowę generatorów tarcz. Każdy poziom tarczy ściąga 50 000 siły ognia przeciwnika. Posiadając więcej niż 15 generatorów jest szansa, ze również okręty na orbicie będą chronione polem.

wywiad.gif

Wywiad: Badania w dziedzinie wywiadu, to klucz do przetrwania. Począwszy na raportach o stanie wrogiej floty, niezbędnych na polu walki, po możliwość chronienia swoich okrętów przez całkowite ich ukrycie.

nawigacja.gif

Nawigacja: Rozwój badań w dziedzinie nawigacji pozwala kontrolować większą ilość flot. Każdy opracowany poziom nawigacji, pozwala sterować jedną flotą więcej. Dodatkowo łączna ilość okrętów jakimi można dowodzić zostanie zwiększona o 1000. Aktualny poziom badań w dziedzinie nawigacji określa również ilość skanerów jaką można wybudować na obiektach kosmicznych.

tylenium.gif

Tylenium: Tylen jest od dawna obiektem badań. Zgromadzona w nim energia pozwala napedzac okrety, kopalnie, niszczyc… Dzieki szerokim badaniom twoi naukowcy dowiedzą się jak precyzyjniej wyginać przestrzeń, a dzięki temu twoje floty bedą poruszać się znacznie szybciej… niekoniecznie bezpieczniej, ale na pewno szybciej.

Poniższych technologii nie można badać w Centrum Badań, kolejne poziomy wiedzy zdobywa się wykonując misje lojalnościowe.

zaawuzbrojenie.gif

Zaawansowane uzbrojenie - Badając technologie obcych ras, nasi naukowcy zrozumieli w jaki sposób wykorzystać retriwy jako źródło zasilania broni. Rozwiązanie to pozwoliło na rozpoczęcie produkcji okrętów uzbrojonych w Moc Atram.

budownictwooribt.gif

Budownictwo orbitalne - Podglądając konstrukcje obcych nasi naukowcy doszli do wniosku, że nie ma już konieczności budowy tradycyjnych automatów wydobywczych. Od teraz można je zastąpić gigantycznymi stacjami wydobywczymi, o wiele wydajniejszymi i w pełni zautomatyzowanymi.

podroze.gif

Podróże międzywymiarowe - Od chwili odkrycia technologii obcych, naukowcy twierdzą iż są w stanie przekraczać barierę miedzy wymiarami. Kolejne poziomy tej technologii prowadzą do zbudowania wrót międzywymiarowych.

okretyobcych.gif

Bojowe okręty obcych - Po sukcesach związanych z konstruowaniem broni opartej o retriwy, naukowcom udaje się budować pierwsze prototypy oparte na wzorach okrętów obcych. Już myśliwce na bazie tej technologii przewyższają mocą typowe dla naszego wymiaru, korwety.

naprawy.gif

Technologia napraw - Badając technologie obcych odkryto systemy naprawcze bazujące na nanotechnologii. Badania w tej dziedzinie skracają znacznie czas napraw flot. Każdy poziom poznania tej technologi skraca czas naprawy o 20 %. Minimalny czas naprawiania waha się pomiędzy 15 a 45 minut (podobnie jak do nanoidy). Szczególnie dobre rezultaty uzyskuje się stosując zmodyfikowane okręty klasy t-pp.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License