Surowce

alkohol.pngAlkohol - Wytwarzany przez Wragburian z żywności, obiekt pożądania rozwiniętych społeczeństw, wszędzie jednak nielegalny, co tylko podbija jego rynkową wartość.
Dopiero po wejściu w wymiar H pozostali gracze nie będący Wragburianami mogą produkować na swoich stacjach ten produkt

carbonium.pngCarbonium - Podstawowy surowiec używany przy budowie okrętów kosmicznych, budynków i systemów obronnych. Najpowszechniejsza substancja w kosmosie. Pozyskiwany po przez okręty wydobywcze jak i wydobywany również w kopalniach na planetach .Substancję tą można również pozyskiwać z przestrzeni kosmicznej z odpadków

feryt.pngFeryt - Podstawowy surowiec budowlany, używany do produkcji okrętów i budynków. Można go wydobywać w kopalniach na księżycach planet lub przy pomocy okrętów wydobywczych.

kabum.pngKabum - Wzbogacany Tylen. Używany jako potężny materiał wybuchowy, stosowany do produkcji min kosmicznych, torped oraz głowic kabumowych zdolnych niszczyć planetoidy. Na niewielką skalę, Kabum produkują wyłącznie Marcjanie. Po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia surowiec ten mogą również produkować inni gracze pozostałych nacji.

laudanux.pngLaudanux - Wytwarzany przez Wragburian z żywności, silny środek przypominający w działaniu narkotyk. Zażywanie Laudanux pozwala na poszerzenie świadomości naukowców i inżynierów. Silnie pożądany w stechnicyzowanych społeczeństwach, ale całkowicie zakazany! Towar produkowany wyłącznie przez Wragburian . Surowiec ten możliwy jest do wytworzenia na stacjach kosmicznych lojalnościowych graczy innych nacji ale po osiągnięciu odpowiedniego poziomu technologicznego. Dzięki mocy tej substacji można skażać torpedy wystrzeliwane do wroga i wrogich kolonii

retriwy.pngRetriwy - Esencja kosmosu. Znaleźć ją można tylko w jądrach komet. Substancja ta służy do przeskoku technologicznego oraz budowy okrętów nowej generacji i broni atram. Czasem udaje się nim spowodować niewidzialność floty. Środek ten nie został do końca zbadany. Jak do tej pory nie znaleziono sposobu pozyskiwania tego surowca innych niż z komet za wyjątkiem pozyskiwania go z surowców z przestrzeni kosmicznej z odpadków po flotach obcych . Surowiec ten służy do budowy borni atram na koloniach oraz okrętów wyposażonych w taką technologię i jest niezwykle cenny.

syntetyk.pngSyntetyki - Surowiec ten to rafinowane carbonium, które można oczyszczać w specjalnej rafinerii możliwej do wybudowania od 15 poziomu stacji kosmicznej.
Syntetyki służą jako bazowy budulec w okrętach opartych o technologie obcych ras, załadowane na pokład okrętów TPP pomagają znacznie przyspieszyć naprawę każdego typu okrętu.

tylen.pngTylen - Substancja energetyczna, skupiająca się w postaci bardzo małych kryształków. Do ich zbioru i przetwarzania wykorzystywane są rafinerie. Stosowany głównie jako paliwo kosmiczne, jest uniwersalną walutą za którą opłaca się min. badania naukowe.

zywnosc.pngŻywność - Produkty te służą utrzymaniu dobrej kondycji wśród ekip inżynierów, naukowców i techników zamieszkujących twoje bazy. Surowiec do wytwarzania Alkoholu i Laudanux.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License