Okrety Wlasnej Konstrukcji

System gry umożliwia konstruowanie własnych modeli okrętów na bazie zdobytych komponentów.

Jednak nim rozpoczniesz konstruowanie nowych typów okrętów, musisz spełnić kilka warunków. Po pierwsze potrzebujesz generator napędu. Dostępnych jest kilka rodzajów, podstawowy to generator tylenowy. Po drugie niezbędne są dane konstrukcyjne kadłuba, np. lekkiego myśliwca twojej rasy. Wspomniane komponenty można otrzymać jako nagrodę za wykonanie misji ze stacji rasowej.

Zdobyte komponenty można rozwijać w centrum badań. Badając generator napędu zwiększamy jego moc, dzięki czemu konstruowane okręty będą miały większą prędkość i możliwość zamontowania mocniejszej broni pokładowej. Badając kadłub zwiększamy jego wytrzymałość oraz ładowność.

Badania możliwe są wyłącznie przy udziale naukowców oraz laudanux.

Aby zdobyć generator NG oraz dane konstrukcyjne kadłubów okrętów nowej generacji należy być lojalnym wobec jednej z ras, oraz wykonywać misje z unikatowych dla każdej rasy stacji, np. stacji Lockee.

Komponenty można połączyć w prototyp w centrum badań. Tam też można sprawdzić przyszłe parametry konstruowanego modelu.

Numer rangi determinuje maksymalną ilość własnych modeli okrętów. Zbędne modele można skasować pod warunkiem, że nie ma w grze okrętów na bazie kasowanego projektu.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License