Obiekty Kosmiczne

W uniwersum Open Space Gracze mają możliwość zetknięcia się w wieloma różnymi obiektami kosmicznymi. Część z nich jest możliwa do przejęcia na własność w drodze podboju, pozostałe jak np. słońca nie nadają się do zasiedlenia. Przejmowanie obiektów kosmicznych na własność Gracz może rozpocząć po dołączeniu do floty okrętów wyposażonych w broń do ostrzału systemów obronnych, np. MB-44. W celu uniknięcia przejęcia obiektu kosmicznego przez innego gracza, należy wybudować systemy obronne lub nająć komandosów. Obiekty kosmiczne możliwe do zasiedlenia posiadają pola, określające ich rozmiar, oraz maksymalną ilość poziomów budynków, które można na nich wybudować.

Obiekty kosmiczne możliwe do skolonizowania:

  1. planeta3.gif - Planeta - rozmiar od 60 do 120 pól. Budynki możliwe do zbudowania: farma, kopalnia carbonium, magazyn, stocznia, transcargo.
  2. ksiezyc2.gif - Księżyc - rozmiar od 30 do 45 pól. Budynki możliwe do zbudowania: kopalnia ferytu, magazyn, stocznia, transcargo.
  3. planetoida.gif - Planetoida - rozmiar od 1 do 90 pól. Budynki możliwe do zbudowania: rafineria tylenu, magazyn, stocznia, transcargo.
  4. asteroidy.gif - Asteroida - rozmiar od 1 do 15 pól. Budynki możliwe do zbudowania: rafineria tylenu, magazyn, stocznia, transcargo.
  5. baza.gif - Stacja kosmiczna - rozmiar od 1 do 120 pól. Budynki możliwe do zbudowania: magazyn, stocznia, transcargo. Gracz sam ją rozbudowuje przy użyciu okrętów klasy T-PP. Im większy poziom, tym większą stocznię można wybudować.

Obiekty kosmiczne bez możliwości przejęcia przez Gracza:

  1. sun.png - Słońce - nie ma możliwości pozostania właścicielem słońca
  2. kometa.gif - Kometa - obiekt kosmiczny, z którego można próbować wydobyć retriwy (nie tylko) niszcząc go, lub wydobywać z niego stacjami wydobywczymi.
  3. Anomalia grawitacyjna
  4. anomalia.png - Anomalia jonowa
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License