Inzynierowie I Naukowcy

Bardzo ważnym elementym gry, jest kompletowanie zespołów inżynierów i naukowców na koloniach.
W grze można ich zdobyć wykonując misje, lub kupić w dziale "Ekipy" na TransCargo. Można też, przejąć ekipy razem z podbijaną kolonią.

obrony.gif - Inżynierowie obrony - każdy inżynier skraca czas budowy systemów obronnych o 1%, jednak łączny bonus nie może przekroczyć 95%.
stoczniowi.gif - Stoczniowcy - dzięki ich pracy okręty budują się nie tylko szybciej. Przykładowo dla 200 stoczniowców: skrócenie czasu budowy, lub naprawy, wynosi 80%. Maksymalny bonus otrzymuje się dla 2 000 stoczniowców.
Górnicy.gif - Górnicy - każdy inżynier zwiększa wydobycie dronów i kopalń na kolonii gracza o 0.1%. Maksymalny bonus do pracy dronów osiągany jest przy 200 inżynierach i wynosi 20%, dla kopalń nie ma górnego limitu. Inżynierowie zwiększają również moce przerobowe rafinerii na koloniach i polepszają proporcje rafinacji surowców z 1000:1 na 100:1 (dla 1000 inżynierów) lub nawet 10:1 (dla 10 000 inżynierów).
naukowcy.gif - Naukowcy - każdy naukowiec skraca o 0.5 % koszt i czas badań. Maksymalne skrócenie wynosi 30 % (60 naukowców).
secure.gif - Komandosi - zajmują się ochroną ekip pracujących na kolonii. Jako pierwsi walczą z bronią biologiczną, jeżeli im się uda, tylko oni giną podczas ataku. Są niezbędni podczas tłumienia buntów. Aby w 100 % ochronić jednego członka ekipy potrzeba 10 komandosów. Do końca bronią centrum dowodzenia podczas inwazji, o ile tylko są opłaceni.

W wyższym wymiarze (H) można spotkać robotnice Eru. Pracują tak samo wydajnie jak górnicy, jednak nie chcą pracować w dolnym wymiarze. Przewożenie ich do dolnego wymiaru mija się zatem z celem.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License