Handel

Ważnym elementem jest wymiana surowców pomiędzy graczami. Owszem, można bazować na łupieniu sąsiadów :) jednak czasem przydatna staje się opcja handlu.

W odróżnieniu od innych gier, nie ma stałych przeliczników za towary, obowiązują jedynie ceny minimalne. I tak dla surowców cena minimalna to 1 adrium, lub 1 sztuka towaru, dla okrętów i kolonii cenę minimalną ustala system gry po uwzględnieniu jakości sprzedawanego dobra.

Handel może odbywać się przy płatnościach adrium, lub surowcami ( przy handlu surowcami ).
Za Adrium możemy kupić/sprzedać okręty, kolonie, surowce. Zarobione Adrium posłuży nam do opłacenia konta premium, praw właśności lub zakupienia innych, towarów. Kupując za Adrium, kupowany towar jest teleportowany do twojej bazy.

Płacąc surowcem, za inny surowiec, musimy go dostarczyć do miejsca sprzedaży. Zatem najpierw odpowiednią ilość należy załadować do floty, potem z poziomu TransCargo kliknąć kurs przy wybranej ofercie. Flota wystartuje, gdy dotrze do celu, pojawi się opcja "zapłać z ładowni floty". Po kliknięciu towar zostanie przeładowany i możemy naszą flotę skierować np do naszej bazy (z menu Sterowanie Flotami). Istnieje ryzyko zestrzelenia przez wrogie kolonie, często gracze wystawiają po dobrym kursie surowce, jednak ich systemy obronne są wycelowane w przelatujące floty…

Na handel okrętami nałożone są ceny minimalne za 1000 sztuk, lub w przypadku małych stacji lub okrętów obcych od sztuki.

klasa okrętu adrium za 1000 sztuk
lekki myśliwiec 1
ciężki myśliwiec 2
korweta 4
niszczyciel 6
krążownik 9
pancernik 15
wydobywczy 2
transportowy 2
naprawczy 5
klasa okrętu adrium za sztukę
mała stacja 50
okręt obcych 5
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License